Türk Telekom faturalı durma özelliği nasıl yapılır?
**12 fatura dönemi boyunca faturalı kalmayı taahhüt ederek bağlayıcı fiyatlandırmadan yararlanmak isteyen müşterilerimiz SOZ’a kısa mesaj gönderip 5555’e kısa mesaj gönderebilirler. 12 fatura dönemi boyunca faturalı kalmayı taahhüt etmeyen müşterilerimiz ise tabloda yer alan bağlayıcı tarife ücretinden yararlanacaktır.
Türk Telekom fatura kısıtlama nasıl yapılır?
SMS ile kayıt yaptırmak için “Sen Kontrol Altındasın” yazıp 5555’e göndermeniz gerekmektedir. Paket bağlayıcı değildir ve iptal edilmediği takdirde otomatik olarak yenilenecektir. İptal durumunda paket fatura tarihine kadar geçerliliğini korur. Her kullanım ayrı ayrı kısıtlanmıştır.
Türk Telekom akıllı fatura nasıl yapılır?
Ön ödemeli tarifelerden bu tarifeye geçiş ücretsizken, faturalı tarifelerden geçiş ücreti KDV ve ÖTV dahil 20 TL’dir. Tarifeye geçmek için AKILLITARIFE yazıp 6363’e SMS göndermeniz gerekmektedir.
Türk Telekom fatura erteleme nasıl yapılır?
Fatura bilgilerinizi, kredi kartınızla 444 1 444 numaralı Müşteri Hizmetleri Departmanımızı arayarak, online işlem merkezimizde “Fatura İşlemleri” başlığı altında yer alan “Otomatik Ödeme Talimatı” menüsünü kullanarak ve “Fatura Ödeme” menüsünden kredi kartınızla otomatik ödeme talimatı vererek verebilirsiniz.
Türk Telekom fatura aşımı nasıl durdurulur?
1 Aralık 2017 tarihinden itibaren, kullanım miktarı %80 ve %100 sınırına ulaştığında bildirim almak istemeyen bireysel müşterilerimiz, KMSH İPTAL yazıp 5555’e SMS gönderebilecekleri gibi, Müşteri Hizmetleri veya Türk Telekom uygulamasından da işlemlerini gerçekleştirebileceklerdir.
Durma özelliği nasıl yapılır?
Vodafone Cepine Uyan ve Red tarifelerini satın aldıktan sonraki ilk 30 gün içerisinde Vodafone Yandım uygulaması üzerinden dijital asistan TOBi’ye “durma” girilerek durdurma fonksiyonu ücretsiz olarak tanımlanabiliyor. Durdurma fonksiyonunun limitini istediğiniz zaman değiştirebiliyorsunuz.
Türk Telekom faturalı duran tarife nasıl yapılır?
12+12 fatura dönemi dakikalık SMS ve internet kotasının bitmesiyle sona eren bireysel faturalı tarifelerde kalma sözü vererek sözleşmeli fiyattan yararlanmak isteyen müşterilerimiz, SOZ yazıp 5555’e SMS gönderebilirler.
Türk Telekom faturası ne zaman kısıtlanır?
Müşteriden alınan hizmete ilişkin fatura bedeli, faturada belirtilen son ödeme tarihine kadar ödenmediği takdirde, müşteriye öncelikle bilgi verilecek ve son ödeme tarihinden itibaren en az 10 gün içerisinde hizmete erişim kısıtlanacaktır.
Faturalı hatta kısıtlama nedir?
Hat kısıtlaması, hattınızı tek taraflı olarak giden aramalara ve mesaj göndermeye kısıtlama işlemidir. Hattınızı kısıtladığınızda arama yapamaz, SMS gönderemez veya mobil internetinizi kullanamazsınız. Hattınız tekrar aramalara açıldığında 139,27 TL işlem ücreti alınacaktır.
Akıllı fatura nasıl yapılır?
Akıllı Fatura: Paketiniz bittiğinde kullanımınızı durdurmak ve faturanızın beklenenden yüksek gelmesini istemiyorsanız, “AKILLI FATURA” yazıp 2222’ye SMS göndererek ayda 3 TL karşılığında Akıllı Fatura hizmetinden faydalanabilirsiniz.
Türk Telekom paket dışı kullanım nedir?
Tarifen Yurt Dışı Servisi ile yurt içi tarife dakikalarınızı, mesajlarınızı ve internetinizi yurt dışında günlük 79,90 TL karşılığında özgürce kullanabilirsiniz. Servis, yurt dışında geçerli ülkelerde kullandığınızda otomatik olarak aktif olur ve kullanmadığınız günler için ücretlendirilmezsiniz.
Türk Telekom aşım ücreti ne kadar?
Bireysel faturalı mobil tarife aşım ücretleriSeviyede internet hakkıMaksimum kullanım ücreti (TL)Grup 4*200 MB375Grup 5*250 MB480Grup 6*500 MB340Grup 7*250 MB28010 ek hat
Türk Telekom fatura kesim tarihi değiştirme nasıl yapılır?
1. www..tr adresindeki “Çevrimiçi İşlemler” menüsünden değişiklik yapabilirsiniz. 2. Türk Telekom Grubu mağazalarımızı ziyaret edebilirsiniz.
Türk Telekom fatura taksitlendirme nasıl yapılır?
Borç başvurunuzu, üye numaranız veya TC numaranız ve şifrenizle web sitemize giriş yaparak, “Üye Girişi” sekmesinden, “Borç İşlemleri” sekmesinden, mobil uygulama üzerinden veya Fonumuzun 584 82 00 veya 444 7 297 numaralı telefonlarını arayarak 1’e ve ardından 5’e basarak oluşturabilirsiniz.
Türk Telekom kaç ay fatura ödenmezse hat kapanır?
184 gün sonra yeniden yükleme yapmadıysanız, bağlantınız harici aramalar için engellenecektir. Sonraki 92 gün içinde yükleme yapılmazsa, bağlantınız harici aramalar için engellenecek ve yalnızca bağlantınızdan arama alabileceksiniz. 92 gün geçtikten sonra, bağlantınız tamamen kapatılacak ve bu bağlantı için abonelik sözleşmeniz sonlandırılacaktır.
Türk Telekom fatura duran tarife nasıl yapılır?
12+12 fatura dönemi dakikalık SMS ve internet kotasının bitmesiyle sona eren bireysel faturalı tarifelerde kalma sözü vererek sözleşmeli fiyattan yararlanmak isteyen müşterilerimiz, SOZ yazıp 5555’e SMS gönderebilirler.
Limitinde durma paketi nedir?
Stop-at-It-Limit özelliği ile; internet paketiniz bittiğinde ekstra ücret ödemezsiniz. Ek paket satın almadığınız takdirde paketinizin bağlantı hızı 1 Kbps’ye düşürülür ve kullanımınız sınırlanır.
Türk Telekom faturalıdan faturasıza nasıl geçilir?
Bireysel müşterilerimiz için faturalıdan ön ödemeliye geçiş talebinizi Türk Telekom bayileri veya 0850 444 0 378 numaralı müşteri hizmetleri hattından iletebilirsiniz. Kurumsal müşterilerimiz Kurumsal Müşteri Çözümleri departmanı ile iletişime geçmelidir. Ön ödemeli bağlantı için herhangi bir ücret alınmadığını hatırlatmak isteriz.
Fatura aşımı nasıl kapatılır Turkcell?
Fatura Kontrol hizmeti ücretsizdir. Bu hizmeti iptal etmek için CANCEL CONTROL yazıp 2222’ye göndermeniz yeterlidir. Mevcut tutara dahil olan tüm kullanımlar ve ücretler de Fatura Kontrol hizmetine dahildir.
Tavsiyeli Bağlantılar: Şu An Hangi Vergi Dilimindeyim